Zelieke-in-Finland.reismee.nl

De derde week in Turku

Aaah super bedankt voor al de leuke reacties!!!

Gelukkig kan ik jullie vertellen dat we niet meer geweend hebben!!! goe he!

Vorige week zaterdag zijn we een stevig feestje gaan bouwen in 'The club' foto's zijn te vinden op de site van Sanne: www.sanneke-in-finland.reismee.nl

Da was echt kei leuk!! Enzatte mensen da wij gezien hebben, ongelooflijk en dan nog voornamelijk meisjes moete weten he, da had ik nog nooit gezien, die meisjes konden zelf nimmer op hun benen staan, echt ongelooflijk. Maar wij engeltjes hebben ons gewoon heel netjes gedragen(in vergelijking met de gemiddelde Fin toch ;-) )

Nee echt ongelooflijk leuk!

Morgen (vrijdag 22 feb) gaan we naar een soort center parks aan zee, we zijn uitgenodigd door een verpleegkundige van Marijke haar dienst. Zwemmen, wandelen, een saunake doen,..

Ik denk dat het echt superleuk gaat zijn! Foto's en het verhaal volgen op deze site!!

Groetjes en moi moi

Reacties

Reacties

Sanne

Hey buddy, wat was het weer geweldig gisteren. Merci voor de schone tijd hier! Ge zijt super. Btw, heb hier en daar wat fotokes gepikt. Greetzz Sanne xXx

poepieke

kheb alle mooie foto's gezien.Kbegin de computer al een beetje te kennen.kzie da je je al goe geamuseerd hebt sjoeke.Eet nog maar veel zelfgemaakte pizza en amuseert u nog maar heel goe ginder.khou heel veel van jou.Dikke kus en knuffel van je fluffieke.

Carolien

heeej collega! hoe ist daar??? aan u verslagen te lezen (en van die van sanne en marijke) vermaken jullie het daar prima! :)
Hier in België ook alles goed, een zacht weekend, heerlijk! Ik sta op stage int uza op OK en das best wel fijn :) maar ik kies toch voor spoed!! Ben trouwens voor alles erdoor dus das wel leuk! Volgend jaar spoed en intensieve... ik zie er al naar uit!!!

Heel veel plezier daar nog en ik blijf met veel plezier jullie verslagen lezen!
Groetjes, je collega - Caro x

griet

eiy, ik zie da je je ginder goe amuseerd :d
ik zou zegge geniet ervan want voor je het weet is het voorbij!
nog veel plezier en leerervaring
groetjes

Papa Zelieke

De Vierde week in Turku is er afgevallen denk ik...
te veel haarpijn ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!