Zelieke-in-Finland.reismee.nl

Terug thuis in het Belgiëlandje

Hallo iedereen

Na een lange periode in het buitenland vertoefd te hebben, ben ik terug thuis. De zogenaamde shock heb ik nog niet gevoeld. Misschien dat die nog zal komen, wie weet! De 3 maanden en half in Finland zijn een onvergeetelijk avontuur geweest!! Spijtig dat het nu afgelopen is!!!

Mijn onthaal op de luchthaven was hartelijk!! Mijn ouders en mijn lieve poepie stonden mij op te wachten met een mooi boeket bloemen! Reuzeleuk!!!

Thuis bij mijn vriend stond mij nog een grote doos met allemaal witte pralinekes van Leonidas te wachten en een dvd van the Holiday!! Hoe lief toch, die Steven van mij!!!

Nu nog een kleine 3 weken hard zwoegen en dan is het einde van mijn opleiding als verpleegkundige voorbij.

Groetjes Jelie

Reacties

Reacties

Ikke

PS: Bedankt voor de leuke reacties!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!