Zelieke-in-Finland.reismee.nl

De paashaas

Pasen valt dit jaar heel vroeg, maar dat het zo vroeg ging zijn, dat had niemand kunnen raden!

Vandaag had ikvroeger gedaan met stage. Ik kwam op kot en daar stond een grote doos in mijn deurgat. Ik denk maar allé, wat is dat nu!

Nieuwsgierig als ik was, opende ik de doos. En...wat zat er in????...

ALLEMAAL ETEN! EN HEEEEL VEEL PAASEITJES

(en een pot choco, die kwam goed van pas want ik wildevandaageen nieuwe te gaan kopen)

Zie ook de foto's!!!

DANK U KLOKKEN VAN ROME EN PAASHAAS!!!!

van uw kapoen Jelie

Reacties

Reacties

Martina

Moemoe en vava uit Gierle hebben ook een bijdrage geleverd aan de paashaas hoor!
Wel wat vroeg van de paashaas maar de mama dacht dat ons Jelieke graatmager ging worden.
Smul maar lekker he meid en zalig Pasen.
Dikke kus.
Martina

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!