Zelieke-in-Finland.reismee.nl

Einde is in zicht

Hallo bestekes!!!

Spijtig maar waar. Deze vrijdag heb ik mijn laatste stage gelopen van mijn verpleegkundige opleiding. Doet wel vreed raar, verdorie, ik had nooit gedacht dat het zo snel voorbij zou gaan. Ik heb ergens wel spijt nu. Maar de stages hier waren plezant, hele lieve verpleegkundigen en de leerkracht van de Finse school was ook altijd heel behulpzaam. Als we vertrekken krijgt ze nog nen dikke knuffel van ons!!!!

Nu hebben we vier weken vakantie. Een vakantie om te studeren maar natuurlijk ook om te vieren he. Morgenavond starten we ermee. Hier wordt Vappu gevierd. Dit is op 1 mei. Dinsdag avond beginnen de festiviteiten en woensdag is iedereen straalbezopen (hebben we uit Finse bronnen vernomen) Vappu is voor de Finnen een groot feest omdat voor de meesten het schooljaar eindigt en de zomer begint. Dus daar gaan wij ook is van meeproeven!!!!

Tien mei vertrekken Marijke en ik naar Riga (3 dagen) dan gaan we naar Stockholm, we slapen daar een nacht en dan reizen we door naar Oslo voor 2 dagen en daarna terug naar Stockholm souvernirs kopen en dan een grote party op den boot naar Turku. We weten al dat er op de boot lekkere cocktails zijn en dat de alcohol goedkoop is, da wilt dus zeggen, GOE ZAT!! Maar de kater erna steken we op het zeeziek zijn he, kwestie van een beetje beschaafd over te komen.

See you soon!!!

Moi moi

Reacties

Reacties

Martina

Zoveel geld moet je niet geven aan een vingerhoedje hoor.
Dikke kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!