Zelieke-in-Finland.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Jelie

Reacties

Reacties

Papa Zelieke

Volgens ik kan lezen en zien... GOE BEZIG daar.

krisje

hallokes

Ik hoop da ge u daar super goed amuseert. hier in België is alles in orde. we missen u natuurlijk wel allemaal zeer erg he en as ge terug zijt moet we samen maar eens iets gaan doen he

groetjes krisje

stefke

hela jelieke!!
vele groetjes al uit dit landje, met veel lekker eten, veel winkeltjes en.... haha ocharme ik plaag je maar wat!
als je terug bent moeten we zeker nog is gaan eten zoals de laatste keer, kwestie van je wat bij te eten... na 3 maanden rommel kan je wel wat lekkers gebruiken hé!! (eigenlijk waren we da van plan, maar je was wat sneller weg dan we dachten :D , verkeerd geluisterd wss!)
u kennende gade u toch amuseren ginder, en gaan die 3 maanden zo om zijn!
en euhm voor ik het vergeet... ge zijt uw naaldhakken en 'kokkosnoot' - shakos toch ni vergeten? kwestie van inbrekers weg te jagen met verrassingsaanval... ;D
ja ok, we zullen het best hier maar bij laten zeker?!?!

nog vele groetjes en have fun hé!
dada kusjes van stefke xxx

martina

Af en toe eens goed bleiten is goed voor de traanklieren.
Na wat zoeken zal je wel wat lekkers te eten vinden, voor de moment heb je nog wat reserve he!
Anders eet je maar een lekkere biefstuk van de eland of zo.
Ben kontent dat het allemaal een beetje meevalt daar.
De groetjes en dikke kus, tot volgende keer!
Martina

Sarah

Hoi meid!

tof idee om ons zo op de hoogte te houden. Ik heb de foto's allemaal al bekeken... en der zitten er weer ferm tussen za :-P
Maar ben blij te horen dat alles goed is met ons Jelie! En zoals Stefanie al zei... achteraf zullen we nog ne keer goed gaan eten om goed bij te kletsen en om weer da lekker eten gewoon te worden... al zal da ni moeilijk zijn denk ik ;-)
Veel liefs en tot de volgende keer...
zoen
Sarah

Nonkel Guy

"Ikke in Finland" ziet er goed uit, zowel de Reislog als de gesensureerde foto's.

De reis op zich is al een hele ervaring. Het is nu aan u om het juiste evenwicht te vinden tussen werk en ontspanning. Mijn ervaring met zendingen van 4 maanden zeggen dat ge je eigen persoontje op tijd moet verwennen. (sugestie van Martina:"lekkere biefstuk van 't eland").

Geniet van elke dag, goetjes uit Gierle,
vava, moemoe, tante Lief en nonkel Guy.

Dorien en Yve

Hella meid,

Ik heb elle leuke verhale en supergekke foto's bekeke en geleze en ik ben er zeker van dat jullie met zen drietjes of meer het heus naar jullie zin gaan hebbe!! Tdoe wel raar om u daar te zien, terwijl je normaal maar e paar km van mij woont. Tzal wenne worde als ik van school kom en je nimer met me meerijdt:'(
Het zen zo de kleine dinge die het gemis alleen maar groter make, maar kop op en denke aan de leuke dinge die ons te wachte staan!! Gaan eten,feeste,lache en zwete en daarna AFSTUDERE!!!

Ik had goei punte dus ik ben al gerust en blij. Weet jij al iets van thuis over je punte?

Ik geef je nog enkele tips:
* Volg martina haar suggestie ni, want ocharme die eland. Keep meat alive!!;)
* doe uw T-shirt aan als je de steven zo hard mist, da zal wel een beetje helpe.
* geniet van elke sec van de dage ginder, want het zal wel een bijzondere levenservaring zijn hé!

Seg zoet, hou u goe en tot snel (emailtje hé)!!

Dikke XXX en knuffels van Dorien en Yve

Tante Lief Tielen

Awel, awel, toch leuk voor jou dat je al wat reacties gekregen hebt en ik vind het geweldig dat je zo via internet op de hoogte blijft van het reilen en zeilen daar in Turku.
'k Heb nog goei nieuws, ons Ils(ke) is terug in verwachting en hun babietje is uitgerekend voor 25 september, daartegen kun je misschien met de bevalling helpen. Haha
groetjes
tante lief en nonkel louis

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!